انجمن معماران حرفه ای (خانه معمار)

راهنمای معماران جوان

انجمن معماران حرفه ای (خانه معمار)

راهنمای معماران جوان

معرفی وبلاگ-بسیار بسیار ضروری

در ابتدا خدمت  دوستان عزیز سلام و تبریک سال نو را عرض می کنم.امیدوارم که سال نو سالی مملو از سلامتی ،شادی و موفقیت برای تک تک ایرانیان مخصوصا معماران باشد.

وبلاگ خانه معمار یا همان انجمن معماران حرفه ای در راستای آشنایی بیشتر معماران با کتابها و منابع این رشته هنری و مهندسی ایجاد شده است.

سعی من در این بوده که با مطالعه کتابهای موجود خلاصه ای از آنها را بیاورم و ترجیحا کتابهای مشابه را هم معرفی کنم تا عزیزان بتوانند انتخاب راحت و مناسبی داشته باشند.از سایر فارغ التحصیلان و یا دانشجویان رشته معماری هم دعوت می کنم که یادداشت یا مقالاتی که به نظراشان مفید است، برای مطالعه سایر دوستان به من ارسال نمایند تا در معرض بازدید عزیزان و به نام خودشان قرار بگیرد.

همچنین اساتید یا دوستان مترجم که کتبی در زمینه معماری آماده چاپ دارند با ایمیل من مکاتبه کنند که مقدمات چاپ آنرا فراهم کنیم.

خواهشمندم با معرفی این وبلاگ به سایر دوستان ما را درجهت انجام هرچه بهتر وظایفمان یاری نمایید.

 

 

 آدرس وبلاگ کتابفروشی فکر نو را میگذارم تا از شرایط ویژه این کتابفروشی مطلع شوید

کتابفروشی فکر نو،ارائه دهنده کلیه کتابهای معماری با تخفیف ویژه

آدرس:خیابان انقلاب،نبش خیابان دانشگاه فروشگاه فکر نو

http://doctorbook.blogfa.com

شاد باشید و سلامت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد